9 potravin pro zdravé a krásné vlasy

vlasy kosmetika restaurace

Roztřepené konečky, splihlý účes, slabé vlasy bez lesku. Poznáváte se? Tak to je načase s tím něco udělat. Co přidat do jídelníčku, aby byly vaše vlasy zdravější?

Co můžete pro své vlasy udělat?

Pokud se chcete pyšnit krásnou a zdravou hřívou lesklých vlasů, je třeba o ně pravidelně pečovat. Správná péče o vlasy přitom není žádná věda a zvládnete ji bez potíží sami doma. Kromě pravidelného rozčesávání a zastřihávání konečků jim zkuste čas od času dopřát výživnou masku. A do jídelníčku zařaďte následující potraviny, které vašim vlasům dodají všechny důležité živiny.

Tip: Profesionální vlasovou kosmetiku a kadeřnické potřeby pořídíte za super ceny na vlasy-kosmetika.cz.

  1. Rajčata. Chrání buňky před volnými radikály a napomáhají k produkci kolagenu a elastinu, které udržují vlasy silné, pružné a zdravé.
  2. Čočka. Je bohatá na železo a proteiny, které podporují růst vlasů. Díky obsahu zinku a vitamínu H se vaše vlasy budou méně lámat.
  3. Aloe. Stimuluje růst vlasů, pomáhá tělu vstřebávat potřebné živiny a vlasy budete mít díky ní pružnější a na pohled lesklejší.
  4. Koriandr. Zbavuje tělo toxinů a těžkých kovů, které mohou způsobovat lámavost a roztřepenost konečků. Listy koriandru jsou navíc bohaté na vitamíny A, B1, B2 a C.
  5. Vlašské ořechy. Obsahují omega-3 mastné kyseliny a vitamín E, který přispívá k pevnosti a lesku vlasů.
  6. Med. Pomáhá tělu udržet molekuly vody a zabraňovat tak vysušování vlasů.
  7. Chmel. Obsahuje oxid siřičitý, který vlasy posiluje a omezuje lámavost vlasů.
  8. Cizrna. Je bohatá na proteiny, minerály, zinek a vitamín B6, vápník, mangan, vitamín E a B15 – látky, díky kterým budou vaše vlasy silné a zdravé.
  9. Losos. Obsahuje omega-3 mastné kyseliny, bílkoviny, vitamín B12 a železo. Podporuje tak zdravou pokožku hlavy a zabraňuje vysušování.

Našli jste potraviny, které se na vašem jídelníčku příliš nevyskytují? Tak je zkuste zařadit a sledujte, jak budou vaše vlasy krásnější a krásnější.

Be Sociable, Share!

Komentáře

comments

Autor: | Vloženo: 23. 8. 2017